Is anybody here?

23.10.2019

...It's been a long time...

Zdraví Vás Sabaku no Tanaris. Wau... Po veľmi dlhej dobe som sa prihlásila na Wattpad a aj sem a uzrela, že aj napriek tomu, že s Hikari už nevydávame diely, sledovanosť Zakázaného ovocia stále neklesá. Podotýkam...OBE SME OSTALI V ŠOKU!!!


V prvom rade by som sa mala ja ospravedlniť za to, že som najhypovala ľudí, že ZK a ZO budú pokračovať a potom len nah, nič sa nedialo. Popravde mala som dlhšiu dobu, kedy som proste mala pauzu s písaním. Nie preto, že by som chcela...ale proste to tak nejak vyšlo. Poznáte to, niekedy sa veci v živote nevyvíjajú ako chceme. :D


Ale teraz už dosť nesplnených sľubov a vecí...


Ja som pár dní dozadu sa začala rozpisovať. Prečítať po sebe všetky veci je omnoho jednoduchšie ako začať zase písať. Cítim sa ako totálne drevo a ide to zo mňa pomaly. :D Ale 100. diel Zmäteného Kazekageho je do polovice napísaný a dnes mám na pláne vrhnúť sa na Zakázané ovocie. To myslím nebude tak náročné ako ZK (hádam to nezarieknem :D! ). 


Takže! Ľudkovia..držte nám palce! ^^
Vaša Sabaku & Hikari

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky