Jubilejný 100. diel ! :O

14.11.2019

Zdraví Vás Sabaku no Tanaris so skvelou správou! (teda ak ste fanúšici ZK, ak nie...skočte na červený text na konci)  ♥

Je to nejakú dobu, čo som sa rozhýbala s písaním a dlho som sa chystala na publikáciu Zmäteného Kazekageho. Nuž po približne troch týždňoch (ten takmer rok aj pol k tomu radšej nerátajme! :D ) je 100. diel na svete! 

Musím sa priznať, že mi zo začiatku písanie dielu fakt robilo problém. Mala som pocit, že sa vyjadrujem jak škôlkar. (mama má emu, ema má mamu). Ale keď ma to stresovalo príliš, dala som si vždy pauzu deň dva a nakoniec som prišla na to, že je to celkom super. 

#narcista

Každopádne, ak sú tu nejaký fanúšici ZK, budem moc rada, ak sa vám bude chcieť (lebo poznám to s tou lenivosťou :D ) mrknúť na pokračovanie mojej srdcovky. 

Pre tých, ktorý netušia o čom je reč...Zmätený Kazekage je príbeh o Gaarovi a dievčaťu a iných ľudí čo sa im zaplietli do života. Je to moja prvá poviedka, ktorú som vôbec začala písať, takže dospelí čitatelia...musíte nejako stolerovať mierne pubertálne začiatky. :D 

Ak má niekto z vás rád komplexnejší rozvinutý príbeh o medziľudských a ninjovských vzťahoch, tak to vrelo odporúčam! ♥ 

P.S. Čo sa týka ZO, Hikari si potrebuje doriešiť pár neodkladných vecí, ale hneď ako bude môcť púšťame sa do písania. 
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky