Letné prázdniny a pokračovanie ZO

04.09.2018

Ahojte, tu Hikari!! Ako si niektorí z Vás všimli, 21.07.2018 sme uverejnili novinku, že ZO bude pokračovať. Keďže už ubehlo... *ahem* zopár dní od vtedy, myslím, že je vhodné, aby sme Vás oboznámili so situáciou. 

Na novom diely sa naozaj pracuje, ale, bohužiaľ, nemali sme na to toľko času ako sme chceli. Nielen, že sme si museli prečítať jeden-dva diely dozadu, aby sme vôbec vedeli o čo ide, ale Tanaris mala nejaké tábory, alebo čo (nedávala som moc pozor keď mi to hovorila... ups!) a ja som bola zaneprázdnená brigádov, kamarátmi a matkou.

Takže, ako Vám už asi doplo, nemali sme vôbec čas. Preto Vám chceme oznámiť, že nový diel bude, toho sa nemusíte báť a s príchodom septembra a začiatkom školy pre niektorých, sa (dúfam) plne púšťame do písania!... V rámci možností. Predsa len Tanaris je na výške, od tohto roku som na výške už aj ja, ale budeme sa snažiť pridávať nové diely v pravidelnom čase. Nepredpokladám, že to bude každý týždeň, aj tak sme to nikdy nedodržali, ale raz za mesiac by to malo byť. 

Takže Vás žiadame ešte o trochu strpenia a po deviatich mesiacoch (stále lepšie ako po roku) Vám prinesieme nový diel. Už sa iba modliť, že sme nezabudli písať. 


P.S.: Všetkým, ktorý už sedia v škole, držte sa! Zvládnete to tak ako sme to zvládli aj my! -Hikari, Tanaris

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky