Poviedkový víkend ♥

06.11.2017

Konečne po dvoch rokoch sme sa stretli s Hikari! Bola som taká nadšená, že som napiekla 20 muffinov! Pečiem vychválené muffinky, ale tieto som jak naschvál musela posrať tým, že som do nich dala lieskové oriešky, ktorých záruku som nevšimla. :D :D 

Na stanici si asi o mne mysleli, že som blázon, lebo som furt po nej skákala a objímala ju tam. Piatok som ju zasvätila Púchovských party tradíc a mala možnosť vidieť bandu volov, s ktorými sa bavím v Púchove najčastejšie. Som prekvapená, že nedostala traumu. ♥ Zvládla to! 

A keď sme si mysleli, že po divokej žúrke pôjdeme spať...ono my sme si aj ľahli do postele, zhasli...ale huby nám mleli. Riešili sme pokračovanie Zakázaného ovocia a začali tvoriť osnovu na spin off zo Zakázaného ovocia, ktoré bude zamerané na ...nepoviem! :D 

Každopádne som veľmi, veľmi šťastná, že Hikari za mnou prišla na tie tri dni. Najradšej by som si ju k sebe nasťahovala, lebo je s ňou sranda a neskutočne si rozumieme. Aj keď som celkom rozbitá, prepitá energeťáku a môj mozog dostal zabrať brainstormingom...tak som šťastná ako blcha!
Robila som aj pár videí, kde ale...Hikari rezignovala celkom. Chcela som to takú pamiatku pre nás dve, ale hovorím si prečo neukázať svetu, že sme retardované :D 

Hikari... si skvelá kamarátka a kolegyňa a ja fňukáám, že ťa vidím až v lete. Mám ťa rada, bábika. ♥ 

Ako bude vidieť vo videu, často som pri nej strácala veškerú nádej. :D -Hikari Animaru

Zvyšné fotky si môžete pozrieť tu:

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky