ZO je späť!!! ♥

21.07.2018

Tanaris Vás všetkých kráásne zdraví! ♥ 

Takže, kde začať?! Podľa titulku som už tému načala :D...ak si pamätáte, pár mesiacov dozadu som so srdcervúcimi slovami predčasne ukončila Zakázané ovocie chutí najlepšie aj svoju srdcovku Zmätený Kazekage.

Dostala som od života príučku, ktorá mi dala veľa a som za ňu vďačná, no zároveň som samú seba kvôli nej zbytočne trýznila. Jednou z kopy vecí bolo aj ukončenie týchto dvoch príbehov.

Vďaka času a pár dobrým ľudom okolo seba som roztiahla konečne krídla a rozhodla sa nenanucovať si opak toho, čo skutočne chcem. 

Počínajúc dneškom s mojou úžasnou staronovou kolegyňou Hikari začíname pracovať na novom diely. (To isté platí aj pre Zmäteného Kazekageho, ale tam to bude mierne dlhšie trvať bo musím si prečítať kopu dielov spätne). Ospravedlňujem sa, že som to takto ukončila, no dúfam že sme Vás (aspoň niekoho, kto na našu poviedku nezanevrel) potešili!

Ďakujem Všetkých, ktorí sa s nami opäť vrátia k nášmu Zakázanému ovociu. Naši hrdinovia budú potešení. Taktiež aj iní dvaja hrdinovia z podsériovky ZO, ktorá je ešte troška v plienkach (ale už je! :D )

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky