Možný koniec Zakázaného ovocia

25.01.2018

Ahojte. Ako ste už podľa názvu mohli vyzistiť, s Tanaris pre Vás máme správu. Zakázané ovocie už nebude ďalej písané z osobných dôvodov. Je nám to veľmi ľúto, hlavne keď si uvedomíme, čím sme si museli prejsť pri jej písaní, ale takto sa vyvynula situácia a musíme ju rešpektovať. Sme veľmi vďačné za to, že ste našu FF čítali, aj za všetky komentáre a hviezdičky ešte na Konoha.cz.

Ak budete chcieť sledovať našu tvorbu, vždy Vás informujeme tu, ale pravdepodobne tu toho nebude veľa. Aspoň nie určitý čas. Obidve máme síce rozpísané diela, ale iba Boh vie, kedy budú dopísané.

Ešte raz Vám chceme z celého srdca poďakovať, že ste zostali ZO verní tak dlho. Niektorí z Vás dokonca aj po ročnej pauze, ktorou sme si prešli. Ani si neviete predstaviť ako nás potešilo, keď po takej dlhej odmlke bol o našu FF stále záujem. Naozaj sme Vám veľmi vďačné.

Snáď Vás uvidíme pri našej ďalšej tvorbe. Dovtedy Vám želáme veľa zdravia, šťastia a radosti. :)


Edit. Sabaku: Ahojte, Hikari tomu dala dosť dramatický názov :D nečakala som, že to strčí takto na rovinu. Je milá, že to tu takto napísala...ale musím priznať, že dôvod prečo to končí som ja. Mám dosť nepríjemnú životnú situáciu, (ktorú som však mohla očakávať) a musím sa z nej vyhrabať. Sama. 

Cítim, že sa v niektorých veciach a aspektoch svojho života musím zmeniť, iné zahodiť úplne za seba. Nečakám, že môj motív, prečo sa nechcem ZO venovať (a nielen ZO) budete chápať. Prosím...len to rešpektujte.
A ak Vás môžem o niečo ešte v poprosiť. :) Skúste sa niekedy zamyslieť, či sa nechováte v živote ako egoisti. Mnoho z nás si to možno neuvedomuje a potom nesieme veľmi ťažké následky. 

Ďakujem veľmi pekne, že ste ZO venovali toľko času. Že ste s nami nestratili nádej ani ten spomínaný rok, čo sme nepísali. Ďakujem. ♥
Napadlo ma, že by ste mohli skúsiť Hikari prehovoriť, nech to skúsi dopísať sama. :D Veľa šťastia s prehováraním! Ak by bol niekto zvedavý na koniec, tak napíšte nám.  


Pozdravujem všetkých a ospravedlňujem sa Vám. Kto verí v Boha, pomodlite sa za mňa, prosím. 

Vaša Sabaku ♥

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky